Svatební obřady
Výběr objektu
Podještědské muzeum v Českém Dubu nabízí své reprezentativní prostory k pořádání svatebních obřadů, a to ve slavnostní schodišťové hale Podještědského muzea a ve Velkém sále středověké Johanitské komendy.
POZOR - OBŘADY V JOHANITSKÉ KOMENDĚ NEJSOU Z DŮVODU REKONSTRUKCE OBJEKTU AŽ DO ODVOLÁNÍ MOŽNÉ. Děkujeme za pochopení.
Obřad v Podještědském muzeu
Cena pronájmu
Cena za pronájem haly Podještědského muzea ........ 4 000 Kč
Příplatek za vytápění haly (v zimní sezóně) ............... 1 000 Kč
Příplatek za fotografování svatebčanů v expozici... 1 500 Kč*
Možnost fotografování svatebčanů ve slavnostní hale včetně ochozu je zahrnuta v ceně služby.
*Příplatek za fotografování se vztahuje na uzavřené prostory expozice.
Parkování v areálu Podještědského muzea je bezplatné.
Formulář smlouvy - SVATBA V MUZEU (.PDF, 374 kB)
Obřad v Johanitské komendě
POZOR - OBŘADY V JOHANITSKÉ KOMENDĚ NEJSOU Z DŮVODU REKONSTRUKCE OBJEKTU AŽ DO ODVOLÁNÍ MOŽNÉ. Děkujeme za pochopení.
Cena pronájmu
Cena za pronájem Velkého sálu Johanitské komendy ... 4 000 Kč
Možnost fotografování svatebčanů v prostorách Johanitské komendy je zahrnuta v ceně služby.
Parkování před areálem Johanitské komendy je bezplatné.
Upozornění pro zdravotně handicapované (týká se obřadu v komendě)
Dovolujeme si upozornit, že vzhledem k obtížné přístupnosti historického prostoru Johanitské komendy není svatební obřad v tomto objektu vhodný pro osoby se sníženou pohyblivostí. Vstup do objektu je na vlastní nebezpečí, za bezpečnost svatebčanů odpovídá objednavatel svatebního obřadu.
V případě osoby se sníženou pohyblivostí mezi svatebčany doporučujeme zvážit realizaci svatebního obřadu v jiném objektu, např. v Podještědském muzeu v Českém Dubu.
Současně upozorňujeme, že v Johanitské komendě je z technických důvodů omezen počet připravovaných míst k sezení na minimální množství (připravovány jsou maximálně 4 židle).
Časy svatebních obřadů
Z důvodu minimalizace omezení veřejných prohlídek objektů Podještědského muzea a Johanitské komendy žádáme svatebčany, aby v případě obřadů v období turistické sezóny (od dubna do září včetně) volili časy obřadů vždy s ohledem na provoz muzea, tj.: pro obřady v Podještědském muzeu v liché hodiny, pro obřady v Johanitské komendě v sudé hodiny.
Mimo turistickou sezónu lze časy obřadů domlouvat bez uvedených omezení.
Děkujeme za pochopení.
Zajištění a organizace obřadu (kromě pronájmu svatebního místa)
Podještědské muzeum a knihovna, p.o. je poskytovatelem prostoru vhodného pro svatební obřad a zajišťuje sepsání "nájemní" smlouvy.
Ostatní náležitosti a administrativu svatebního obřadu je třeba si zajistit samostatně.
Oddávající
Oddávajícího a termín obřadu ze strany matriky je nutné si zajistit samostatně !
Svatební obřad zajišťuje matrika Městského úřadu Český Dub (kontakt: marie.braxatorisova@cdub.cz , tel. 485 147 051).
Administrativa
Administrativní záležitosti svatebního obřadu zajišťuje matrika Městského úřadu Český Dub.
Hudba
Reprodukovanou hudbu k obřadu zajišťuje matrika Městského úřadu Český Dub.
V Podještědském muzeu je k obřadu možno využít klavír (bez poplatku, ale bez nároku na naladění klavíru).
Klavíristu si musí objednavatel zajistit externě.
Fotografování
Služby fotografa si svatebčané zajišťují externě.
Neváhejte nás kontaktovat ...
Veškeré informace týkající se pronájmu prostor Podještědského muzea a Johanitské komendy Vám rádi poskytneme na tel. č.: 728 045 065 nebo 485 147 090 nebo na e-mailu: muzeumceskydub@seznam.cz.
Upozornění GDPR
Dovolujeme si upozornit žadatele o rezervaci termínu svatebního obřadu, resp. žadatele o pronájem prostor Podještědského muzea a Johanitské komendy, že přijaté rezervace jsou organizací evidovány. Evidence probíhá v nezbytně nutném rozsahu osobních údajů (jméno kontaktní osoby a kontakt poskytnutý žadatelem) a probíhá v souladu s pravidly o ochraně osobních údajů, včetně nařízení GDPR.
Nechte se při svém Velkém dni inspirovat v naší fotogalerii ...
Všechny fotografie jsou zveřejněny se souhlasem svatebčanů.